Prijava

[SDL] Studentski Dnevni List

Pretraga

Kultura

Specijalno prikazivanje filma „Ala je lep ovaj svet” u bioskopu „Cineplexx”

Natalija Jović 21.9.2022. Komentari

Na repertoaru bioskopa „Cineplexx” od 22. do 28. septembra, naći će se pet novih naslova: „Put oko sveta za 80 dana”, „Ala je lep ovaj svet”, „Ne brini, draga”, „Finikove avanture” i „Karta za raj”, kao i četiri specijalna događaja, među kojima su: „Ladies night”, specijalna projekcija i „Dani austrijskog filma”.

U nedelju, 25. septembra od 20 časova publiku očekuje specijalna projekcija filma Ala je lep ovaj svet. Posetiocima će se pokloniti deo glumačke i autorske ekipe filma. Ljubiša je dobro nadzemaljsko biće čiji je zadatak da spoji ljude u bračnu zajednicu, ali već dugo je neuspešan u svom poslu. Ovog puta se zakleo da će spojiti neafirmisanog i isfrustriranog filmskog reditelja Batu i najpoznatiju TV voditeljku i površnu mega zvezdu, autorku čuvene pomodarske emisje Šetnja sa lavom − Unu Lazarević. Ljubiša stvara okolnosti koje bi ih sjedinile, te Una intervjuiše Batu u njegovom stanu. Posle napetog intervjua, sukoba i razbuktalih strasti, plin eksplodira i stan odleti u vazduh. Njih dvoje čudom prežive, no strada Batina komšinica. Inspektor Tršić hapsi Batu zbog nehotičnog ubistva i pokušaja ubistva Une. Bata biva osuđen i poslat u zatvor gde pokušava da preživi i postaje surovi kriminalac. Ovo je priča o ljubavi koja preobražava svakog čoveka nabolje ili nagore u zavisnosti od onoga šta ga napaja. U glavnim ulogama nalaze se: Anđelka Prpić, Andrija Kuzmanović, Andrej Šepetkovski, Anica Dobra i drugi.

U sklopu projekcije filma Put oko sveta za 80 dana, posetioce 24. i 25. septembra od 12 do 17 časova očekuje Porodični vikend, kada mališane očekuju animirane avanture zasnovane na klasicima Žila Verna, uz pripremljenje bojanke sa omiljenim junacima, kao i originalni poster iz filma i mnogobrojne radionice. U filmu, jednog dana Paspart upoznaje Fileja žapca koji želi da se opkladi da će obići svet za 80 dana i zaraditi deset miliona školjki u tom procesu. Iskoristivši priliku koju čeka ceo život, Paspart kreće sa svojim novim i ludim prijateljem u nezaboravnu i uzbudljivu avanturu punu obrta i iznenađenja.

U filmu Karta za raj, Džulija Roberts i Džordž Kluni naći će se u ulogama bivših partnera, koji se nalaze u zaštitničkoj ulozi prema svojoj ćerki, sprečavajući je da načini grešku koju su oni nekada davno napravili. Dana 28. septembra od 20 časova uz projekciju filma Karta za raj posetioce očekuje Ladies night u okviru kojeg će biti upriličeno piće dobrodošlice i pokloni partnera. Legazu Hat It će obradovati najsrećniju posetiteljku poklon paketom njihovih najboljih proizvoda, koje je pripremio Yumis.

Ne brini, draga govori o Alis i Džek koji imaju sreće što žive u idealizovanoj zajednici Viktorija. U pitanju je eksperimentalni kampanijski grad u kome žive muškarci, koji rade za tajni projekat Viktorija i njihove porodice. Društveni optimizam iz 1950-ih koji je usadio njihov izvršni direktor Frenk kao korporativni, vizionarski i motivacioni životni trener, usidrio se u svaki aspekt svakodnevnog života u tesno povezanoj pustinjskoj utopiji. Dok muževi provode svaki dan u sedištu projekta Viktorija radeći na razvoju progresivnih materijala, njihove žene, uključujući Frenkovu elegantnu partnerku Šeli, provode vreme uživajući u lepoti, luksuzu i razvratu svoje zajednice. Život je savršen, a potrebe svakoog stanara ispunjava kompanija. Sve što traže zauzvrat je diskrecija i neupitna posvećenost cilju pobede. Međutim, kad počnu da se javljaju pukotine u njihovom idiličnom životu, otkrivajući bleskove nečeg mnogo zlokobnijeg što vreba ispod atraktivne fasade, Alisa ne može da ne dovede u pitanje šta tačno rade u Viktoriji i zašto.

U Finikovim avanturama, ljudi ne znaju da u svakoj kući žive finici − krznena stvorenja koja postoje među ljudima kako bi se starala o čistoći kuće. Finik je mladi pripadnik finika, kojeg ne zanima održavanje čistoće, već smišlja načine kako da pravi smicalice drugim finicima. Ipak, sve se menja kada upozna Kristin.

Pored ovih novih naslova očekuje nas i događaj Dani austrijskog filma od 24. do 27. septembra. Festival će 24. septembra od 19 časova otvoriti film Rimini, koji govori o nekada uspešnoj pop zvezdi koja juri za izbledelom slavom u snegom prekrivenom Riminiju. Narednog dana od 18 časova biće prikazan film 3 : 30 PM, što je novo delo obmanjujuće formalne složenosti i emocionalne dubine plodnog pisca, reditelja, producenta i kinematografa Ludviga Vudsa.

Dana 25. septembra od 20 časova biće prikazan film Hinterland oskarovca Štefana Ruzovickog, čija se radnja dešava 1920. godine u Beču kada je Austrougarsko carstvo propalo. Piter Perg vraća se kući iz Velikog rata, posle godina zatočeništva, međutim, Beč kakav poznaje više ne postoji. U ponedeljak 26. septembra nas očekuju dva filma: Najkraća pesma na svetu od 18 časova, tragikomedija o četiri isprepletane priče, koje govore o načinima na koje se Evropa suočava sa migrantskom krizom, dok nas od 20 časova očekuje projekcija filma Sunce, koji donosi priču o tri tinejdžerke koje provokativno plešu u hidžabu i pevaju pop pesmu. Postaju poznate preko noći, naročito u grupi kurtskih muslimana. Film govori o mladim ljidima uhvaćenih između društvenih medija i samootkrivanja. Festival će 27. septembra od 19 časova zatvoriti film Lucifer. Johanes je odrastao čovek koji živi potpuno povučeno sa svojim orlom i pobožnom majkom. Turistični razvoj preti da im zatruje raj i probudi đavola.

Karte su u prodaji na blagajnama Cineplexx bioskopa i putem aplikacije CineplexxRS.

kultura,repertoar,ala je lep ovaj svet,karta za raj,Ne brini draga,put oko sveta za 80 dana,finikove avanture,prodični vikend,ladies night,dani austrijskog filma,